Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

DT-uppdrag!

För en vecka sedan fick jag glädjebeskedet att jag blivit utvald som en av medlemmarna i Forma hantverks designteam. Det är en stor ära och ska bli ett nöje att arbeta med dem. Forma Hantverk har otroligt fina stämplar och papper! De tre korten nedan (Babyblue, Pappas skjorta och Grattis Jenna) ingick i min ansökan.
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: sari hänninen

GRATTIS!!!!

D måste vara kul att få ett sådant erkännande!!! Jag hoppas själv på att få besked från Swe scrapbook nästa vecka... :-)

Lite ambitiöst kanske - men någonstans måste jag ju skjuta mina pilar... :-)

2008-12-02 @ 13:14:58
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen