Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Gått och fiskat!

Min svåger fyller 30 år idag. GRATTIS JIMMY!!! Eftersom han gillar att fiska gjorde jag ett kort på det temat åt honom. Lite trasslig fiskelina har jag lindat runt kortet också. Lintrassel är i alla fall något som jag ofta  råkar ut för.




Här finns det fler Kort med manligt tema

Mer kortdesign finns i INSPIRATIONGALLERIET

Få fler tips och idéer och lär dig mer om scrapbookining i SCRAPBOOKINGSKOLAN
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: mia

Har nu sett det underbara fiskekortet, i verkligheten, på Jimmys kalas. Alla tyckte att det var helt fantastiskt.

2008-12-07 @ 20:49:28
URL: http://grotting.blogg.se/
Postat av: Lia Beckman

Hej Åsa! =D



Måste säga, sjutton vilket fint kort!!!

Vart har du hittat materialet? Jag har letat som en tok & hittar int nå som liknar det här. Skulle passa perfekt, min sambo som jobbar & undervisar som fiskeguide och han fyller oxå 30 nu på fredag! =D



Skulle bli så glad om du kommer ihåg vart du har hittat allt fint! =D



Hälsningar/ Lia!

2009-11-25 @ 21:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen