Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Jack Daniel´s

Här är mitt bidrag till Stämpelbodens paketinslagningstävling. Jag valde att slå in mitt paket i en svart sopsäck. Sedan stämplade jag på paketet med stämpel "Text julbakgrund". Till "snöre" använde jag ett gammalt skärp och en telefonkabel. Tag av två spelkort (spader 2 och 4 för 24 december, julafton). Stämpel "Döskalle 2".



Man skulle rimma på klappen också. Denna lilla vers tyckte jag kunde passa sig (paketet innehåller nämligen en liten flaska Jack Daniel´s):

"Ta det lugnt med denna dricka.
Annars får morsan skrämselhicka"




Mitt paket röstades fram i topp 5 och jag vann en jättefin stämpel med julmotiv från Stämpelboden.

BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Eva J

Grattis! Jag förstår att du vann, så himla kreativt och ursnyggt!!! Kram Eva

2008-12-27 @ 21:24:10
URL: http://eviebee.blogg.se/
Postat av: Cyllan

Jag tyckte ditt paket var häftigt och kreativt. Så mycket roliga saker du kommit på att använda för att slå in ditt paket i...wow säger jag bara.

2008-12-28 @ 11:57:30
URL: http://h-zon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen