Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Julkort

Här är kortet med vilket jag vann Hobbyhärvans julkortstävling.

Chokladask kort

Jag har försökt efterlikna en chokladkartong genom att vika ett cardstock till en box och sedan dekorera den med olika papper och dekorationer.

Chokladkort

Kartongen är indelad i små fack på insidan. Dessa har en botten täckt med vitt, glittrigt mulberry.

Chokladkort ask

Chokladbitarna är rundlar i papper som dekorerats med stämpeldyna, embosspulver och pärlor. Jag har till och med använt mig av riktig kakao och kaffe för att få till doften också.

Chokladask
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken fantastisk ask och vilket fantastiskt innehåll. Den kan ingen bli ledsen över att få...

2008-12-17 @ 21:40:24
Postat av: Cornelia

Oooh, så fin!!!



Önskar dej en riktigt God Jul!

2008-12-24 @ 08:28:07
URL: http://www.raggsocka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen