Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Scraphörna

Apropå scrapbook room. I den här lilla sekretären håller jag till med mitt pyssel. Eftersom det är ett så litet utrymme brukar det sluta med att jag sprider ut alla saker i hela sovrummet när jag scrappar. Ibland måste jag ta till köket och vardagsrummet också. Så det som på bilden kan se ganska organiserat ut brukar för det mesta mest likna KAOS!!! (jag har bara varit duktig och städat innan jag tog bilden, he he). Ovan följer lite fler bilder på hur jag har organiserat det hela.

BloggRegistret.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen