Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Shopoholic



Så här känner jag mig just nu. Det är rent otroligt vad mycket fint scrapmaterial det finns att köpa och samla. Och vart ska man göra av allt? Stökigt blir det också! Jag hittade en rolig skylt med ett bra citat:  "I`M NOT DISORGANIZED. I JUST NEED A BIGGER SCRAPBOOK ROOM". Jag kan inte annat än att hålla med.


Mer kortdesign finns i INSPIRATIONGALLERIET

Få fler tips och idéer och lär dig mer om scrapbookining i SCRAPBOOKINGSKOLAN
BloggRegistret.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen