Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Sommar

Så fort julen är över börjar jag längta efter varmare årstider. Direkt efter nyår åker alla julsaker ut (ok, jag sparar ljusstakarna i fönstret för ljusets skull) och våren flyttar in med ljusare färger och nya blommor. Förmodligen väntar ytterligare ett par kalla månader och den sista snön har knappast fallit än men vi går i alla fall mot ljusare tider. Det är kanske att vara lite väl optimistisk men jag fick i alla fall lust att göra ett riktigt sommarkort. Här är det:

Bad flicka




Här finns det fler Årstidsrelaterade kort

Mer kortdesign finns i INSPIRATIONGALLERIET

Få fler tips och idéer och lär dig mer om scrapbookining i SCRAPBOOKINGSKOLAN
BloggRegistret.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen