Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Födelsedagskort - Grattis Jenna!



Min svägerska fyllde 23 år. Jag skickade detta kort till henne. Tyckte att det passade hennes coola stil. Döskallestämpeln heter "Döskallen Mel" och kommer från Forma Hantverk. "Dragkedjan" är ett band som jag hittade i en sybehörsbutik.


Här finns det fler Födelsedagskort

Mer kortdesign finns i INSPIRATIONGALLERIET

Få fler tips och idéer och lär dig mer om scrapbookining i SCRAPBOOKINGSKOLAN
BloggRegistret.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen