Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Prickig skjorta

Det prickiga papperet jag har använt i den här kortdesignen heter "Kulör - Prickar turkos" och kommer från Forma Hantverk.

Kortdesign: Prickig skjorta


Se guiden Att vika en skjorta för att lära dig hur man viker en skjorta av ett papper.

Här finns det fler Kort med manligt tema

Mer kortdesign finns i INSPIRATIONGALLERIET

Få fler tips och idéer och lär dig mer om scrapbookining i SCRAPBOOKINGSKOLAN
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Eva J

Vilken snygg skjorta! Har kollat in hur man viker en sådan nu och får väl se om jag lyckas. Jag har varit sjuk i två veckor nu men hoppas att vi kan träffas snart och bestämma våran lilla pysselträff.

Ha det gott // Eva

2009-01-23 @ 16:13:24
URL: http://eviebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen