Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Stylish

För tillfället är jag väldigt förtjust i färgen orange! Kanske är det så att man behöver lite gladare färger när vädret är grått och trist?

Material till denna kortdesign:

Papper: "Pop Culture - Peach pit" från KI Memories och "Nonchalant" från Basic Grey.
Stämpel: "Girl with dog" från Rubber Stampede, USA.
Dekorationer: Blommorna kommer från Prima Marketing Inc

Flicka med pudel


Mer kortdesign finns i INSPIRATIONGALLERIET

Få fler tips och idéer och lär dig mer om scrapbookining i SCRAPBOOKINGSKOLAN
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Fia

Oh, vilket fin kort. Jag gillar kombinationen av färger som du har skapat!

2009-01-18 @ 22:03:04
URL: http://fiafotar.blogspot.com
Postat av: Fia

Hej igen! Kikar tillbaks...... Nej, jag har har helt missat både Hjärnstorm och Fexeus bok. Kanske borde titta efter dem. Ja, förutom astronomi så bor du i den staden som jag är uppvuxen i. Världen är liten smile

//Fia

2009-01-20 @ 19:47:37
URL: http://fiafotar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen