Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Tomat

När det är kallt och ruggigt ute är det skönt att kunna stanna inne i värmen och mysa. Det behöver ju dock inte betyda att kameran behöver ligga oanvänd. Igår valde jag ut några riktigt snygga tomater i mataffären (jo, folk sneglade lite misstänksamt på mig där jag stod och synade frukterna millimetervis. Sedan ägnade jag en stund till försöka få till några snygga bilder.

Här har jag använt mig av ett prickigt papper som bakgrund och ett vitt papper med en glasskiva över som botten. Vattensprutan för att få till dropparna gjorde susen, tycker jag.

Tomat
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Alessandra

Sen är det ju det här med att man ska äta fler ggr per dag, jobbigt att komma in i men det kommer nog gå galant för oss båda :)

*

Grym bild :)

2011-02-24 @ 10:10:05
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen