Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Piotr The Dead Soldier

Varje höst är det Halloweenfest hemma hos Bianca och Freddy i Borås. Det är alltid lika trevlig och vi åker gärna de 30 milen för att kunna vara med. En gång om året får man spöka ut sig ordentligt och det är riktigt kul! I år köpte jag ett kit med maskeringsprylar och övade mig en stund på att skapa sår, ärr och blåmärken. Sedan var det bara att sätta igång att skapa. Här är ett foto på hur resultatet blev efter att jag hade gett mig på min sambo med vax och latex. Han ville ha ett skotthål genom tinningen. Den sidan ni ser är platsen för utgångshålet. Ingångshålet finns på andra sidan och är ett mycket mindre hål. En rysk militärmössa som pricken över i och här är han, Piotr the dead soldier, nyuppväckt efter dödsskjutningen i det kalla vinterkriget. Nästan lite för scary...

Dead soldier

utgångshål


Mer makeup och MASKERING
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va snyggt! jag läste en smink kurs när jag gick en teaterkostym utbilding men så här fint fick jag inte till det! avis

2009-01-12 @ 20:59:24
Postat av: Caisa

gud va snyggt! jag läste en smink kurs när jag gick en teaterkostym utbilding men så här fint fick jag inte till det! avis

2009-01-12 @ 21:00:19
URL: http://www.zopikas.blogspot.com/
Postat av: Sofije

Shit!

Vad läskig han ser ut ;D

Haha

2009-01-26 @ 17:54:01
Postat av: Anonym

Men bläh är det sminkat så? Det ser ju riktigt ut. Kul att spöka ut sig:-)

2009-01-30 @ 13:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen