Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Lizzard



Det här kortet gjorde jag av ingen annan anledning än att jag hade lust att använda stämpeln med ödlan. Kanske kommer det till användning någon gång. En väninna till mig älskar ödlor. Kanske kan hon få det när hon fyller år?


Mer kortdesign finns i INSPIRATIONGALLERIET

Få fler tips och idéer och lär dig mer om scrapbookining i SCRAPBOOKINGSKOLAN
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Lena

Fint kort, fast jag gillar inte ödlor :)

2008-11-30 @ 20:10:35
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/
Postat av: Sara.S

ja fett fint ;P

2008-11-30 @ 20:18:35
URL: http://saraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen