Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Niels Kristian Iversen

Jag är inte bara Scrappare, jag är Speedwayfan också.
("Jag är inte bara Tandläkare, jag är Mamma också". Ni vet, den gamla tandkrämsreklamen?)

Jag har också ett ovanligt bra jobb med mycket variation och möjlighet till nya upplevelser. Jag arbetar på en kommunal dagverksamhet. Killarna som jag arbetar med gör en tidning som heter Spektrabladet. För att fylla tidningen med innehåll åker vi ut på olika reportage. I tisdags var vi på speedwaybanan här i Västervik för en intervju med stjärnan Niels Kristian Iversen från Danmark. Han har kört för Västervik Speedway i sex säsonger och börjar nu på sin sjunde. Niels Kristian är också en damernas favorit och kallas i folkmun för "snyggnils". Ni förstår säkert varför när ni tittar på bilden nedan.




Niels Kristian Iversen

En autograf fick vi med oss också innan vi gick:

Autograf Niels Kristian Iversen


Lyckad intervju och jag är säker på att det också kommer att bli ett lyckat reportage.

Okey, ett litet sidospår. Åter till scrapbooking...
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: BellaMio

Hej hopp!



Nu är det inte så långt kvar tills vi syns igen! Tänkte bara berätta att jag fått lov av Hanna att ha en liten workshop för de som vill... Du frågade ju mig om jag kunde tipsa lite om mina blommor, så på lördag blir det workshopp i att göra egna blommor!! Så packa med spillbitar, glitterlim, knappar och annat kul :)



Ses snart!

2009-05-05 @ 20:09:12
URL: http://bellamios.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen