Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

...och en award till

Inte nog med awarden från Eva... jag har blivit tilldelad ytterligare en award idag.  Den kommer från snälla BellaMio´s och är så här fin:



Tack så jättemycket för awarden! Dubbel glädje idag. Vilken lyckodag!

Och på tal om dubbel... Delad glädje är dubbel gläde, sägs det ju. Vill därför gärna skicka vidare denna award till Eva (Eviebee) och till MiaHobbyhärvan. Två bloggar med mycket vackert att titta på vill jag lova!
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Eva J

Tack snälla du, jag blir jätteglad när jag ser att jag fått den utav dig. Har du bestämt om du kan vara med på träffen 9 maj?

Kram Eva

2009-04-22 @ 21:32:05
URL: http://eviebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen