Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Pojke med segelbåt

Ett kort hann jag med att göra under påskledigheten. Resten av tiden gick åt till att umgås med familjen och äta god mat. Eftersom det var 20 grader varmt i Alingsås fick jag lust att göra något somrigt. Stämpeln på det här kortet kommer från Panduro. Den söta pojken har färglagts med Promarkers från Letraset (billiga Promarker finns att beställa hos Inspira). Gummistövlar och segelbåt är lackade med Glossy Accent från Ranger Ink. Mössan är täckt av ett lager med vitt Velvet Glitter från YouDo.


Pojke med segelbåt


Detalj med Velvet Glitter:

Velvet Glitter


Detalj med Glossy Accent:

Glossy Accent




Här finns det fler Årstidsrelaterade kort

Mer kortdesign finns i INSPIRATIONGALLERIET

Få fler tips och idéer och lär dig mer om scrapbookining i SCRAPBOOKINGSKOLAN
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: marit

Vilket härligt kort!

Jag älskar glitter velvet =)

2009-08-21 @ 16:36:02
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen