Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Fynda hos Weralena

Jag har tagit mig en liten titt hos weralena.se idag. Om du letar efter en butik med lite annorlunda scrapprylar till bra priser kan jag verkligen rekommendera dig ett besök där. Hos Weralena finns alltid både en REA-kategori och en OUTLET-kategori, vilket förstås gör shoppingen så mycket roligare. Här nedan följer några exempel på vad du kan fynda just nu:

Det här är ett par av mina favoritpapper. De heter Lotus faded china: Tree Peony blue och Lotus tea box: Tree peony pink och kommer från K&C Company. Hos Weralena kostar de endast 4 kronor styck, det är ju snudd på rån.

Papper från K&C Company



Även det här papperet kommer från K&C Company och heter Sweet talk: Postage stamps. Väldigt sött och användbart till mycket. Endast 5 kronor styck (Jag köpte samma papper på en annan affär för 11 kr. Dumt av mig!).

Papper från K&C Company



Mmmm, tänk vilka underbara, flickiga kort man kan göra av det här papperet. Det heter Tutus och är designat av Karen Foster. Priset ligger på 4 kronor styck.

Papper från K&C Company



Söta blommor kan man aldrig få för mycket av. Dessa, Fun felt grande blue, som kommer från Prima kan bli dina för så lite som 29 kronor.

Blommor från Prima



Matchande rub-ons (Baby av Heidi Grace) i gulligt rosa och blått fyndar du också för bara 29 kronor.

Rub-ons


De här Die Cutsen (Die Cut Cirkles) av Wishmade tyckte jag också var festliga. 15 kronor för hela 80 stycken. Billigt och bra, det gillar jag!

Die-Cuts
BloggRegistret.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen