Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Bröllopskort i vitt och rosa

Det är svårt att hitta inspiration till att scrappa när termometern visar på 25 grader och solen gassar utanför fönstret. Det är nästan så att man längtar lite till hösten när man kan sitta inomhus med gott samvete. Men bara nästan. Man bör passa på att njuta av värmen och solen så länge det bara går. 

Något som också händer på sommaren är att många går och gifter sig. Jag fick en beställning på ett kort till ett sådant sommarbröllop och lyckades faktiskt sitta inomhus så länge att jag fick det klart. Här är resultatet.

Bröllopskort
Inte mycket för världen kanske men det är ju i alla fall en början inför höstens pysselmys. Nu när jag faktiskt också har lyckats städa upp bland mina scrapprylar så att det blir lättare att hitta känns det extra lockande att köra igång igen efter det långa uppehållet.

BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

vilket fint kort!

2009-08-09 @ 23:35:22
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Eva J

Underbart romantiskt! Kul att du är igång igen.

Kram på dig

Eva

2009-08-10 @ 18:11:48
URL: http://eviebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen