Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Bröllopskort

Ett bröllopskort lagom till Alla Hjärtansdag tyckte jag kunde passa. Stämpeln är inköpt på Tradera, så jag vet inte vart den kommer ifrån. Däremot går det nog fortfarande att buda på denna stämpel hos Tradera. Säljaren verkar ha flera exemplar. På stämpeln finns egentligen också ballonger med hjärtan som sitter fast i taket på bilen. Dem har jag klippt bort i denna kortdesign. Däremot fick de charmiga burkarna, som är fastsatta i bilens dragkrok, vara kvar.

Bröllopskort


Här finns det fler Kort med kärlekstema

Mer kortdesign finns i INSPIRATIONGALLERIET

Få fler tips och idéer och lär dig mer om scrapbookining i SCRAPBOOKINGSKOLAN
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Tack för tipset, det var ju en del fina väskor faktiskt :)

2009-02-16 @ 17:54:37
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Louise

å vad gulligt

2009-02-24 @ 20:33:20
URL: http://loysankul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen