Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Svart Alla Hjärtans Dag Kort

Olyckligt kär? Någon du tycker om som äääälskar svart? Vad kan det finnas för anledning att göra ett helsvart Alla Hjärtans Dag Kort? Det kan tyckas lite annorlunda men jag bestämde mig i alla fall för att pröva.

Svart Alla Hjärtans Dag Kort

Här har jag jobbat mycket med strukturer för att ge kortet "liv". Ett enfärgat kort kan annars ge ett platt och trist intryck. Jag har använt mig av lite allt möjligt "scrap" som jag hade i mina gömmor. Är särskilt förtjust i det strukturerade papperet som utgör bakgrunden till denna kortdesign.


Här finns det fler Alla hjärtans dag kort

Mer kortdesign finns i INSPIRATIONGALLERIET

Få fler tips och idéer och lär dig mer om scrapbookining i SCRAPBOOKINGSKOLAN
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: ämma

ja varför inte svart, var häftigt

2009-02-08 @ 22:23:08
URL: http://emmasfoto.blogg.se/
Postat av: Eva J

God morgon,

Passar på och gör en runda på datorn innan jag ska till jobbet. Kortet är ursnyggt!! Jag tänkte försöka hinna ringa dig i veckan.

Ha det gott Eva

2009-02-09 @ 08:58:54
URL: http://eviebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen