Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Ovanliga stämpelmotiv

Magnolia, Penny Black, hÄnglar & stÄnglar och Reprint i all ära. De är alla stora och populära stämpeltillverkare med en mängd hängivna "fans". Ibland har man dock lust att stämpla något riktigt ovanligt. Ett motiv som inte så många andra har. Jag hittade de här fräcka stämplarna som kommer från Incredible Stamp´s hos ScrapLyckan:

Ovanliga stämplar


Ford - Thunderbird 1956

Thunderbird


Gas Pump

Bensinpump


Lambretta 1959

Lambretta


Detta är bara några exempel. Det finns många fler motiv att välja på och således många chanser att skapa något riktigt originellt.


Mer kortdesign finns i INSPIRATIONGALLERIET

Få fler tips och idéer och lär dig mer om scrapbookining i SCRAPBOOKINGSKOLAN
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: sari hänninen

vilka härliga stämplar... jag gillar dem skarpt!

2009-02-02 @ 18:43:55
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/
Postat av: Ylwa

De stämplarna gillade jag!!

//Y

2009-02-03 @ 13:54:08
URL: http://missylwa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen