Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Ny header/Nytt utseende

Efter att ha sett på Designa Din Blogg hur man kan designa och lägga in en egen header i sin blogg  bestämde jag mig för att göra ett försök. Headern ovan är tillverkad i Photoshop och är ett montage av fotografier och inscannade detaljer. Projektet tog mig hela gårdagen att göra och det krävdes många justeringar innan jag var nöjd. Sedan var det bara att följa instruktionerna i guiden på http://www.designadinblogg.se/2007/october/lagga-in-en-egen-bild-som-header.html och så var det klart.
BloggRegistret.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen