Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Alla Hjärtans Dag kort!

Den 14:e februari är det Alla Hjärtans Dag. Det är bara drygt två veckor kvar till dess. Därför är det hög tid att sätta igång med "kärlekskorten" NU om du inte redan har gjort det. Här är ett av mina.

Kortdesign: Alla Hjärtans Dag

En vit kortgrund har stämplats med stämpeln "Blomman" från Forma Hantverk. Stämplarna har sedan färglagts med akvarellpennor. Detta fick bilda bakgrunden på kortet. Stämpeln "Alla hjärtans dag" kommer också från Forma hantverk liksom stämpeln "Hjärta". Det prickiga bandet som jag tycker blev pricken över i på detta kort är ett presentband i satin som är inköpt på Åhléns.


Här finns det fler Alla hjärtans dag kort

Mer kortdesign finns i INSPIRATIONGALLERIET

Få fler tips och idéer och lär dig mer om scrapbookining i SCRAPBOOKINGSKOLAN
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Designa Din Blogg - När du vill sticka ut ur mängden

Hej!

Tack för din donation.

Jag låter den ligga tills det att vi har bytt månad, så att du får din länk på februari månads lista..=)

Om det är ok med dig? =)

2009-01-28 @ 08:34:30
URL: http://designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen