Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Årets första påskkort

Nu är det knappt en månad kvar till påsk och det är hög tid att börja tillverka årets påskkort. Från det underbara papperet med kycklingar på från Forma Hantverk fick jag inspiration till det här kortet. Gult och grönt tillhör inte mina favoritfärger men konstigt nog känns dessa färger helt okey när det vankas påsk och vår. Idag har vädret varit helt fantastiskt här i Västervik och den rätta vårkänslan har verkligen infunnit sig. Man blir bara så glad!

Påskkort

Både papperet med kycklingar, "Pastell - Gullefjuns på rad" och det gula papperet med blommor, " Pastell - Småblommigt Gul" kommer från Forma Hantverks senaste kollektion.


Påskägg
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Eva J

Hejsan! Håller med om att vädret var underbart igår, var ute flera gånger och gick med Zack. Härliga papper till påskkortet, kul med ägget. Har en liten award till dig i min blogg som tack för inspirationen du ger mig.

Kramar Eva

2009-03-17 @ 14:09:35
URL: http://eviebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen