Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Gratualationskort i vintagestil

Efter alla färgstarka kort kommer här nu ett med lite mer dämpade färger. Jag gillar att skapa kort i sliten vintagestil ibland. Det finns en härlig charm över det gamla och luggslitna som är rolig att imitera. Här har jag använt mig av en fotostämpel i gammeldags stil med tre söta flickor på. Jag har sparat en vit kant när jag klippt ut motivet och täckt det med självhäftande plastfilm för att efterlikna ett gammalt fotografi.

Gratulationskort - Grattiskort - Födelsedagskort


Här finns det fler Födelsedagskort

Mer kortdesign finns i INSPIRATIONGALLERIET

Få fler tips och idéer och lär dig mer om scrapbookining i SCRAPBOOKINGSKOLAN
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Eva J

Åhh, vad fint! sa Amanda och jag håller med. Nu är vi anmälda till scrapträffen i O-hamn. Vi hörs.Kramar Eva och Amanda

2009-03-05 @ 18:51:21
URL: http://eviebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen