Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Scrapträff

Idag har jag varit på scrapträff hos Eva. Det var fantastiskt kul och vi lyckades skapa hela ett och ett halvt kort var på sex timmar. Evas sjuåriga dotter som hann med att dekorera två toapappersrullar och göra två kort på samma tid var inte särskilt imponerad (dessutom hann hon med att spela dataspel en stund också). Men tiden går ju som alla vet fort när man har roligt och ibland måste man skynda långsamt. Här är i alla fall det kortet som jag hann bli färdig med idag.


Grattiskort med elefant- Happy Birthday


Här har jag för första gången använt punchinella i en design. Det har inte blivit av att jag provat det tidigare. Förstod nog inte riktigt vad man skulle ha det till innan. Men Eva hade det hemma och jag fick lov att ta en bit. Ibland måste man prova för att förstå poängen. Men nu är jag fast. Punchinella i många färger kommer det att inhandlas framöver.

Fler scrapträffar kommer det också att bli framöver. Rekommenderar alla scrappare, som inte redan har provat att scrappa med andra scrappare, att göra det genast! Man får så många nya idéer och förslag av att titta på hur andra gör. Mycket inspirerande!


Här finns det fler Födelsedagskort

Mer kortdesign finns i INSPIRATIONGALLERIET

Få fler tips och idéer och lär dig mer om scrapbookining i SCRAPBOOKINGSKOLAN
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Sussi

Fina färger och mönster!

2009-03-01 @ 22:14:04
URL: http://www.smyckadegipskvinnor.se
Postat av: Louise

å, vilket fint kort, jag gillar färgerna och mönsterna, dem funkar ihop perfekt! :)

2009-03-04 @ 18:56:29
URL: http://loysankul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen