Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Grattiskort till 60-åring

Jag fick en beställning på ett kort till en man som fyllde 60 år. Jag hade egentligen tänkt att göra ett kort med fisketema eftersom han tycker om att fiska. Eftersom jag varken hittade några fina papper eller stämplar med fiskemotiv fick det bli ett annat tema istället. Jag valde att göra ett kort i vitt och brunt. Så här blev resultatet.

Grattiskort 60 år
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Lena

Wow, vilket fint och inspirerande kort. Går själv och funderar på ett kort till en 50-årig man. Känns så himla svårt. Du vet inte var du fick tag på döskallarna? Fast det kanske finns i en välsorterad inredningsbutik.

2009-11-22 @ 16:13:14
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! Läs gärna min blogg om Tavlor jag målat, sminkningar jag gjort och kommande utställning!!!



/Emma.

2009-11-29 @ 19:44:50
URL: http://artbyemma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja kortet är superfint och upskattades av 60-åringen

Stort Tack Åsa!!

2009-11-30 @ 16:57:32
Postat av: maria flink

Hejsan

Jag undrar om jag kan få beställa ett rosa födelsedagskort till min bästa vän, hon fyller 60år

du kan väl höra av dig. Mvh Maria

2012-01-16 @ 15:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen