Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Scrappare i Sverige på Facebook

Hur många scrappare finns det i Sverige? Hur många av dem använder facebook? Det måste ju vara en hel massa, tänker jag. Här på nätet kommer man ju nästan bara i kontakt med dem som själva har en blogg och det lär ju inte alla scrapintresserade ha. Hur många finns det som scrappar till exempel i min stad? Eller inom pendelavstånd?

När jag gick igenom min vänlista på facebook insåg jag att så gott som ingen delar mitt intresse. Jag har andra scrapvänner förstås, men ingen på facebook.

Idag bestämde jag mig därför för att skapa en ny grupp, Scrappare i Sverige (jo, jag har sett att det förvisso redan finns en liknande) för att försöka komma i kontakt med fler personer som både scrappar och använder facebook. Mitt mål är att så många som möjligt ska känna sig välkomna och samlas i denna grupp, oavsett om man har en egen blogg eller inte. 

Jag välkomnar härmed alla scrappare att bli medlemmar i gruppen. Jag hoppas att vi ska kunna knyta många nya, trevliga kontakter och utbyta mycket idéer och inspiration med varandra. Kanske leder det till att fler kan hitta scrapvänner på nära håll, träffas i verkligheten och anordna scrapträffar. Kanske möter du en scrapfrände från Ystad, när du själv bor i Haparanda. Det är trevligt att ha vänner på avstånd också! Särskilt om man gillar samma saker. 


Gå med i gruppen genom att klicka på bannern nedan. Mycket nöje och hoppas att vi ses på facebook!

Välkommen!


Scrappare i Sverige
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Lena

Kul idé. Annars kan man ju tro att allt finns på facebook.

2009-11-10 @ 21:49:56
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt initiativ =D Jag har precis gått med ;P



Kram

Malin

2009-11-11 @ 14:27:23
Postat av: Jenny

Jag gick med på i gruppen en gång, hihi :)

2009-11-12 @ 06:40:25
URL: http://eisblume.blogg.se/
Postat av: Jenny

Har nog lagt till din blogg som länk i min, vet inte om det lyckades men det va iaf tanken. Hoppas nu vi får många i gruppen :)

2009-11-12 @ 06:44:16
URL: http://eisblume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen