Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Arrangemang av höstens blomsterprakt

På våren plockar jag vitsippor, blåsippor, vide och liljekonvalj att sätta i små vaser på bordet. På sommaren blir jag glad av stora buketter med syrén, lupin eller ängsblommor. Varför inte ta vara på naturen och smycka hemmet även på hösten?

Idag har jag umgåtts med svärmor och svärbarn (eh, alltså svågers och svägerskas barn) hela dagen. Vi åkte bland annat till en park här i staden och plockade löv, kastanjer och annat fint att göra vackra, höstiga bordsdekorationer av.

Så här fint och färgglatt blev det. Tänk vad hösten är trevlig och bra ändå.


Blomsterarrangemang höst

BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Lena

Vad vackert det ser ut. Det skulle jag gärna vilja ha på bordet bredvid mig. :)

2009-10-27 @ 21:58:45
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/
Postat av: Lena

Det är nog flera som vikt tranor i sina klasser. Får höra det med jämna mellanrum. Vissa pappersmodeller är väldigt jobbiga och vissa väldigt lätta. Jag sitter och kämpar ibland. ;) Hoppas allt är väl.

2009-10-28 @ 18:06:30
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/
Postat av: Maiden

Hejsan och tack för dina kommentarer hos mig!

Vilken fin blogg du har! Försöker just lära mig att fixa till min med hjälp av "designadinblogg.se" men det är ju inte helt lätt! :-)

Såg massa fina saker här så nu ska jag titta lite närmare!

Ha det bäst!

Kram

2009-10-29 @ 21:44:26
URL: http://maidens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen