Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Scrapmys med Ninni

Idag har jag haft lilla sjuåriga Ninni (min svägerska och svågers dotter) på besök. Hon är som tur är också en riktig liten pysselmaja och vi hade en mycket trevlig och mysig scrapdag tillsammans i mitt kök. Så mycket scrapprylar och ALLT skulle fram på bordet förstås. Många fina kort blev det för Ninni. Jag som är lite långsammare av mig hann bara med ett halvt!


Scrapbooking röra

Halsband av jättemakaroner hann Ninni också med att tillverka medan jag tog mig an middagsdisken. Att äta makaronerna var däremot inte lika populärt. Då är det tur att man kan hitta på annat med maten.


Halsband av makaroner
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Laila

Det är kul att pyssla med barn! Dom tänker inte så mycket och fastnar aldrig i om ett papper ska ligga si eller så. :-)

2009-10-26 @ 12:05:08
URL: http://tillklippt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen