Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Nystart!

Min stackars blogg har legat öde och övergiven sedan februari månad.  Jag tänkte att det kanske vore dags att sparka igång den igen.Dock kommer det att märkas en hel del förändringar sedan tidigare bloggperioder. Jag har nämligen gått och utbildat mig i programmet Photoshop sedan sist jag bloggade.

Från och med nu kommer därför mycket av innehållet på denna sajt att upptas av ämnet bildredigering och scrapbookingen har i alla fall tillfälligt fått stryka på foten. Kanske vaknar min scrapparlust igen framåt hösten när mörkret och kylan börjar krypa på och det är mysigt att krypa upp i en vrå för en härlig stund av pyssel.

Men tills dess får ni hålla till godo med mina lekar och pyssel med fotografiska bilder...
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Maria

Klickade runt och hittade din blogg. Väldigt många tips och ideér! Speciellt tipsen till manliga kort, då min svärfar fyller år snart och jag har idétorka! Tack så mycket!

2010-08-11 @ 07:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen