Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Bara vanligt vatten

Att leka med vatten är alltid kul och något man inte tröttnar på bara för att man har blivit vuxen (i alla fall inte jag). Här har jag fotograferat vatten som droppar ner i en vit skål.

Vatten


Sedan var det bara att manipulera färgerna med hjälp av Photoshop och så blev vattnet till vin... eh, jag menar Whiskey.

Whiskey
BloggRegistret.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen