Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Vilddjur

Tiden går snabbt och den lilla hittekattungen vi tog oss an i september har hunnit fylla åtta månader. När man ser henne nu är det svårt att tro att hon en gång var en liten, utmärglad och strykrädd liten skit. Nu kan man till och med ana en liten dallrande hängbuk (lätt hänt att man skämmer bort en katt som haft det svårt) och det enda som fortfarande kan skrämma tuffa Mira är dammsugaren.

Här är ett porträtt på henne som jag tog för ett par veckor sedan. Jag ville göra en lite annorlunda bild, en så kallad "Out of Bound" (utanför ramen). Photoshop är verkligen ett fantastiskt verktyg!


Vildkatt
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: ellensofia

vilken söt katt (:

2011-03-18 @ 19:47:54
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se/
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Hej! Hittade din blogg när jag klickade mig in hos dig på Facebook (du köpte våra hatthyllor igår)! Va duktig du är på både fotografering och retuschering och vilken vacker katt du har! Foto och katter är ju min grej med =)

2011-04-10 @ 15:12:47
URL: http://jenfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen