Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

De sista vinterbilderna (hoppas jag)

Får erkänna att jag säkert precis som många andra börjar bli trött på den långa vintern nu. Ett tag såg det ut som om våren faktiskt var på väg men ny snö har fallit och fallit har även temperaturen. Hemma hos mig visar termometern på minus 7,2 grader idag.
Jag längtar efter att få fånga de första vårblommorna med min kameralins. Jag längtar efter andra färger än vitt och grått. Att kunna promenera utohus utan flera lager med kläder och utan att vara rädd för att halka omkull vore heller inte så dumt.
Här kommer i alla fall några vinterbilder som jag har tagit. Jag hoppas att det är dom sista för i år för nu vill jag ha VÅR!!!



Istappar

Is och ånga

Vinter vass

Fågel andhona
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Louise Ewing

Vilka fina bilder!!

2011-02-22 @ 12:04:33
URL: http://louiseewing.blogg.se/
Postat av: Ina

Jättefina bilder, och jag är också supertrött på vintern. Men så bor jag i Västernorrland och har ungefär 1,60 m snö som måste smälta innan man kan börja njuta av någon vår...:o/.....



Ha det gott!

/Ina

2011-02-22 @ 19:17:44
URL: http://ulmervilmerkott.blogg.se/
Postat av: Alessandra

Jätte fina vinteer bilder!

2011-02-23 @ 11:46:29
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen