Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Välkommen höst!

Brrr, vad kallt det är ute! Det är inte tal om att dra på sig en tunn klänning och gå ut i solskenet längre. Svårt att tänka sig att många svenska termometrar för bara en och en halv månad sedan visade på 35 grader plus. Vi har verkligen haft en fantastisk sommar vad det gäller sol och värme i år och nog får man väl säga att vi hade förtjänat den efter den långa, hårda vintern som var!

I år känner jag inget vemod. Jag välkomnar hösten med dess lugna, mysiga hemmakvällar med levande ljus och långa sköna skogspromenader med korgen full av svamp. Jag njuter av att krypa upp i soffan och titta på Idol eller pyssla med något jag tycker är kul. Hösten är lugn och eftertanke. Sommarens glada minnen kan plockas fram och avnjutas i lugn och ro. Här är några av mina:

Västerviks skärgård Lysingsbadet
Sommar i Västerviks skärgård, Lysingsbadet.


Pojke fiskar
Alexander under en fisketur i Gamlebyviken. Ett par gäddor blev det och några abborrar.


Fisketur i solnedgång
Solnedgång och dags att dra upp båten på land.


Överblommad maskros
Sen försommarkväll och maskrosorna har precis blommat över.
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Lena

Vad roligt att du är igång igen. Vackra bilder! Jag håleer med dig om att sommaren varit fantastisk.

2010-09-18 @ 08:41:08
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/
Postat av: Lena

Tack så mycket. Jag skrev ett litet mail till dig. Åh, jag bara nyser just nu. Måste fått lite skräp i näsan. Ha en bra kväll.

2010-09-23 @ 22:05:47
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen