Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Pinga?

Nu har jag lärt mig något nytt. Har undrat ett tag över vad pinga betyder så jag bestämde mig för att ta reda på det i kväll. Att pinga sin blogg är vad jag förstår det som ett sätt att göra reklam för den och få fler besökare. Varje gång man gör ett nytt inlägg skickar man en "ping" till de sidor man pingar hos. Jag hittade bland annat en sida där man kan pinga geografiskt.. Besökare kan söka på en ort och hitta bloggar som finns just där. Sidan heter Nyligen.se. Testa den du också genom att klicka på länken ovan (Nyligen.se)
BloggRegistret.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen