Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Hälge

Min sambo jagar och sätter stolt upp sina troféer i hela lägenheten. Jag är inte särskilt förtjust över just den biten av jakten även om jag gärna äter köttet. Det ulitimata hade varit om vi hade haft ett speciellt jaktrrum där han kunde förvara och slylta med alla horn och uppstoppade fåglar. Jag tycker nämligen inte att det är särskilt vackert och det passar heller inte in med resten av inredningen. Men så hittade jag den här roliga seriestrippen där Edwins fru, Ellen, gör slag i saken och börjar sätta upp sina egna troféer.


Älgen Hälge


och sedan.....
Älgen Hälge

Vanligtvis är jag inte särskilt road av Lars Mortimers serie om älgen Hälge och hans vänner men ibland har den sina poänger. Den här tycker jag var riktigt rolig.
BloggRegistret.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen