Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Håll koll på dina scrapbookingprojekt 2009 och behåll motivationen.

Vad har du för planer och mål för ditt kreativa skapande i år? Layouter och kort ska naturligtvis inte tvingas fram. Då går allt det roliga med hobbyn förlorat och resutaten brukar heller inte bli så bra. Men det kan vara kul ändå att hålla koll på hur mycket man har gjort under ett år eller fram till ett visst datum.

Hos Ticker Factory kan man hämta små charmiga mätare, att lägga på sin blogg, som gör precis det åt dig - håller koll på dina målsättningar. Dessa mätare finns i en mängd olika färger och utföranden så du kan välja just den som passar dig eller din blogg/hemsida bäst. Och det behöver inte bara röra sig om scrapbooking. Ticker Factory har även mätare för bland annat viktminskning, antal tränings samt nedräknare till ett viktigt datum, t.ex. ett bröllop eller en efterlängtad resa.

Mitt mål är att hinna med minst 75 unika kort under 2009. Hittills i år har det bara blivit sju stycken, så jag har 68 kvar att göra. Så här ser min räknare ut i det här exemplet:



mätsticka
BloggRegistret.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen