Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Otäcka bilder på köttigt "sår"

Man, 37, med skottskada i handen. Skadan har tillfogats med en Glock 17T 9mm FX. Skottet har trängt in i handflatan och bildat detta fula utgångssår på handryggen.

Nej, jag skojar bara förstås. Har agerat maskör idag igen. Min svägerska och svågers barn skulle på spökkalas och ville se riktigt otäcka ut naturligtvis. När barnen hade kommit iväg blev det föräldrarnas tur att bli omstajlade. Så här såg min svåger ut efter behandlingen.

Otäckt köttsår

Och en närbild...

Läskigt sår

Oj, jag tror att det måste sys. Tråkigt att senorna blev så illa åtgågna. 


Mer makeup och MASKERING

BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Desiree

Åj du er virkelig flink til å sminke du! Ser virkelig ufyselig og virkelig ut!



Tusen takk for kommentaren i bloggen min, så snill du er!



Klem fra Desiree

2009-02-02 @ 14:58:32
URL: http://desiree-kortoggodt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen