Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Bröllopsinbjudan

Jag har gjort ett inbjudningskort till ett bröllop i de underbara färgerna lavendellila och vitt. Papprena kommer från Inkidos sommarkollektion och finns även i rosa och ljusblått samt med prickar på. Här har jag också använt mig av en ny favorit, nämligen velvet glitter från YouDo. Om man känner försiktigt på tårtan med fingrarna så är den alldeles mjuk och luddig. Känns precis som sammet!

Bröllopsinbjudan
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanonfint och grymt snygga papper;)

2009-04-01 @ 17:35:39
Postat av: petraso

det var jag som kommenterade

2009-04-03 @ 19:38:55
Postat av: Åsa Grötting

Aha, då vet jag :) Blev ju faktiskt nyfiken. Tack för komplimangen!

2009-04-03 @ 20:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen