Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Inbjudan till kalas

Jag undrar ibland om det brukar födas extra många barn i mars. I vår familj är det i alla fall många som fyller år just denna månad. När många fyller år blir det naturligtvis också många kalas. Här har jag gjort ett kort som är en inbjudan till ett barnkalas.

Kalaskort

Jag har använt mig av Forma Hantverks nya minipapper, "Välkommen på kalas Orange" . Även det prickiga bakgrundspapperet, "Kulör - Prickar Turkos" , kommer från Forma Hantverk. Stämpeln med barnen är av okänt märke. Deko av knappar och band.



Här finns det fler Inbjudningskort

Mer kortdesign finns i INSPIRATIONGALLERIET

Få fler tips och idéer och lär dig mer om scrapbookining i SCRAPBOOKINGSKOLAN
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Anonym

natti:)

2009-03-14 @ 23:27:03
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: petraso

stämpeln är hein design är jag nästan säker på har den själv! Gillar färgerna!

2009-03-15 @ 09:54:49
Postat av: Eva J

Härligt kalaskort. Hur har du det framöver har du tid att träffas?

Kram Eva

2009-03-15 @ 13:38:56
URL: http://eviebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen