Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Prickar

Jag älskar prickar! Därför tycker jag också att prickiga papper är fullkomligt oemotståndliga. Här presenterar jag några av mina favoriter.

Prickiga papper

De fem första papperen kommer från Forma Hantverk och heter som följer: "Kulör - Prickar Röd", "Kulör - Blandade Prickar", "Kulör - Prickar Turkos", "Kulör - Prickar Grön" och "Kulör - Prickar Brun". 

De två sista papprena kommer från Inkido och heter:  "Gunnebo - Svart Prick" respektive "Gunnebo - Vit Prick".
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Erica

Även jag älskar prickar =0)

2009-03-24 @ 11:56:35
URL: http://spacemouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen