Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

En hälsning till far

På söndag är det FARS DAG. Eftersom det är så roligt att göra kort på manligt tema har jag därför gjort ännu ett kort i år till farsdag. Jag visar en liten smygtitt här i bloggen men om du vill se hela tycker jag att du genast ska titta in hos Hobbyhärvan! Där finns dessutom en massa annat fint att titta på och inspireras av. Beundra Monicas fantastiska pepperkakshus i papper, Mias festliga halloweenlayout och Evas ljuvliga vinflaska med tag.


Farsdag fars dag kort

BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härlig effekt det blev med "dubbelstämplingen", fartfylld. Vad fint du lyckats med att färga papprena med distess, man kan inte tro att de varit vita.

Är allt lite avundsjuk på att du kan fixa så fin stjärna på smygbilden. Man har allt mycket att lära.

Ha en riktigt skön helg.

Monica W

2009-11-06 @ 23:21:16
URL: http://monkanspyssel.blogg.se/
Postat av: Lena

Vad häftigt. Har så svårt att göra manliga kort än så länge. Men det kommer nog.

2009-11-08 @ 18:01:25
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen