Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Till minne av en kär vän

Alvar var en helt fanatstisk hund och nära vän till mig. Det var som fyraåring som denna boxrador (boxer/labrador) kom till mig och vi blev snabbt bästa vänner. Överallt där jag var fanns också Alvar, till och med på jobbet.

När jag bestämde mig för att göra en LO för att hedra hans minne var jag inte beredd på de känslor som bubblade upp inom mig. Jag märkte då att scrapbooking faktiskt kan vara en ganska tårdrypande historia. Så mycket minnen som dyker upp när man sitter så där helt koncentrerad på bilden man scrappar kring och den eller de som finns på bilden.

10 år har gått sedan han dog MEN jag saknar honom!


Alvar
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Lena

Det är härligt med fyrfota vänner. Det är nog en vanesak med naglar. Har haft det i många år och även när jag jobbade på en handelsträdgård för många år sen.

2009-11-02 @ 10:46:15
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/
Postat av: Jessica/Teamjes

Vilken underbar layout på din fyrfota vän ! Gillar gur du gjort som ett halsband på den. Håller med att scrapbooking kan vara känslosamt , har scrapat en del layouter med min mamma & pappa som båda inte längre finns bland oss men det ger mig också ett gott minne !

2009-11-02 @ 18:16:56
URL: http://teamjes.blogspot.com
Postat av: Mette

Halsbandet, namnskylten...hur allt går i hans färg(er). Så fint kombinerat.

2010-05-05 @ 17:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen