Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Altrade kylskåpsmagneter

Ibland kan det vara kul att scrappa något annat än kort och layouter. Då brukar det heta att man altrar. Just nu har jag dille på att altra kylskåpsmagneter. Undra vart jag ska göra av alla? Egentligen tycker jag bäst om när kylskåpsdörren är helt tom och kal. Det kan se så rörigt ut annars.

Forma Hantverk säljer fina stämplar i form av små ordspråk. Dessa ("Fånga dagen", "Dröm stora drömmar" och "Njut av livet") valde jag att använda till just de här kylskåpsmagneterna. Även papperen kommer från Forma Hantverk och heter "Kulör - Prickar Grön", "Kulör - Prickar Röd" och "Kulör - Prickar Turkos".


Scrapbooking kylskåpsmagneter

För att få magneterna att fästa på kylskåpet har jag använt mig av magnetplattor som jag klippt i till rätt storlek. Plattorna täcker alltså hela alstrets baksida. Sådana magnetplattor finns bland annat att köpa hos Panduro.
BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Laila

Vilken underbar idé!

Den tror jag att jag lånar och fixar lite julklappar av.

2009-10-20 @ 20:05:23
URL: http://tillklippt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen