Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Oscarsscrappen

Förra helgen var det åter dags för den efterlängtade Oscarsscrappen. Som vanligt var det otroligt trevligt och roligt att träffa alla goa och duktiga tjejer och få möjlighet att pyssla en hel dag utan några störningsmoment. En sådan där träff borde man ha lite oftare.

Precis som förra gången, för ett halvår sedan, kunde man delta i ett antal tävlingar under dagen. I tävlingen "bingoraden" hade jag äran att kamma hem första priset med kortet nedan som jag faktiskt blev ganska nöjd med.


Hjärta med vingar
Vi fick kombinera ihop en rad från en kvadrat på fem gånger fem rutor. I varje ruta stod det ett kriterie, t.ex. "något stämplat", "blommor", "thickers", "brads" och så vidare. Jag valde följande kombination:
1. "Lack eller Pearl Maker"
2. "Riven kant"
3. "Något embossat"
4. "Band"
5. "Charm/berlock".

Och priset? Underbara grungeboardbokstäver från Tim Holtz, en sponsorgåva från CountryScrap.

Besök gärna Oscarsscrappens blog för mer information och för länkar till övriga deltagares bloggar. Det finns så många duktiga scrappare och alla bloggarna är väl värda sina besök!
BloggRegistret.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen