Scraptionary - Guider - Scraptips och -råd - Shopping - Stämpelmotiv - Idébank - Scrapbookiningens historia

Inspirationsgalleri

Pyssel - Inredning - Mat&Bak - MakeUp



--> In English

Min kökshjälpreda

Här är hon min nya, underbara kökshjälpreda,  Breadmaster Inox 6544, från OBH Nordica. Igår bakade hon två limpor medan jag såg på TV och tog det "annandaglugnt".  Idag har hon gjort marmelad och bakat mer bröd. Se vad gott det ser ut!

Nybakat bröd och marmelad

Jag har inte kommit på något namn till henne än men hon förtjänar verkligen ett. Några förslag?

Bakmaskin
BloggRegistret.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Konst Top Konst bloggar Topplista Favoritlistan.se Scraptoppen